joi, 3 decembrie 2015

Melatonina - pentru un somn mai bun

Melatonina - pentru un somn mai bun
O mică descriere:
Melatonină de la Natrol cu vitamina B6 este un supliment nutritiv ce vă oferă un somn bun fără sedative, reglează ritmul cicardian.
Este 100% supliment vegetarian care ajuta la ameliorarea simptomelor de insomnie, ajuta la stabilirea unui somn normal, liniștit, ca rezultat are loc îmbunătățirea stării generale de sanatate.

Organismul produce in mod natural melatonina și vitamina B6 este necesară pentru ca aceasta să fie produsă fară dereglări.

Părerea proprie:
Melatonina mi-am luat din cauza că mereu ma culc seara târziu, și fiecare dimineață îmi este greu să mă trezesc, lucrez mult la calculator și când vine vorba de culcare, adorm foarte greu.

Această melatonină o iau doar de căteva zile, o pastilă cu 20 minute înainte de culcare, și vreau să spun că într-adevăr ajută!

De obicei nu visam nimic noaptea, din prima seară cum am început să iau melatonina, am avut un vis frumos, care al țin minte până în prezent ) ceea ce a fost doar când luam ZMA, despre care neapărat am să scriu în acest blog.

Melatonina dată o puteți procura de aici, codul pentru reducere de 5$ la prima comandă este "jck392"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu